Wednesday, 2 July 2014

Pose setengah hari jeee...

Dah lama kan tak tepek gmbr anak dara ni..kalau sebelum ni asyik kisah dia dan si anak bulus saya tu je...lagipun dh jarang Maira ni nk bergambar mcm dlu2..kalau tak pantang nmpk kamera...terus nk posing..tp skrg nmpknya dia dh start balik suh amik gmbor dia dgn senyum meleretnya tu..

Di usia 6 tahun ni Maira hanya berpuasa stgh hari je..kat sekolah Pasti bulan puasa dorang tak sediakan makanan...jadi balik sekolah terus la cari nasi..lagipun masih kecil lagi nk ajar pose penuh..kesian plk tgk dh la kuruih je..yg penting anak2 ni kite ajarkan dlu mereka sembahyang 5 waktu..insha Allah puasa ni kite ajar slow2..






11 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

cutenya dia

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpe lama2 t biasalah dia kan =)

Shark Kay said...

memang ramai terasa quote dari ustaz dato'abu hassan tue,
hehe.
comel anak dara sorg ni senyum.

mama ka0ri said...

alaaa...comey senyum meleret..:)

salam kenal..:)

Saya Disini said...

hehe...

Mrs Velentine said...

mcm ayu dulu kak fieda masa 6 tahun dia puasa dalam 16 hari jer

shahdiana said...

cantik maira..rambut lurus & hitam gitu..maira ni pun tinggi kan orangnya...anak yana pun puasa setengah hari je kak fieda..makan dia tak kisah sangat tapi nak susu sampai menangis2...huhuhuh

syiela said...

Iqbal pun puasa 1/2 hari..takat pukul 2 jer hihii

QasehnyaRania said...

bolat mata maira :)

Mimi Azirah said...

taoi tuh la mentaliti org melayu..

tifaanvar said...

cutelah maira mcm namanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.