Friday, 22 August 2014

Tonton online Mat Tudung



Mat Tudung mengisahkan seorang kasanova bernama Johari (bekas Mat Rempit) yang telah jatuh cinta pandang pertama pada Zizie. Zizie bukanlah seperti gadis biasa yang mudah untuk didampinginya tapi seorang gadis berhijab yang terkenal dengan sifatnya yang dingin terhadap lelaki. Johari terpaksa mencari apa saja helah untuk mendekati Zizie. Cara yang difikirkannya paling berkesan ialah dengan menyamar sebagai gadis bertudung iaitu Johanna sebagai ‘adik perempuan’ kepada Johari.

Pelbagai insiden menarik berlaku apabila perwatakan ayu Johanna telah menarik hati bapa Zizie. Johari pula dia diintai oleh ibu Zizie yang kesepian akibat kurang diberi perhatian oleh ayah Zizie. Johari juga menjadi target abang Zizie yang keliru dengan jantinanya sendiri.




10 org bagi komen best..:

syawalsimpsons said...

tak penah tgk lagi kak citer ni

are_lin@yu said...

msti best ni xsmpt tgk lg huhu

Si Matatajam said...

Tengok trailer cam best jer.... Miz u kak Fieda..

dya bunga said...

dya tak tgk lagi citer ni..aritu tgk online suara video tu slow sgt.

Diana Rashid said...

TQ..dah lama nak tengok citer ni..

Anonymous said...

Salam sis knp xblh tgk pun..

Anonymous said...

Salam sis..knp xleh tgk pun

dalila said...

mesti lawak kan cerita ni..

Nurul Huda M S said...

Mcm best je citer ni kak

adianiez AIDA said...

aida da tgk!!!
sgt best!!!
4-5 kali tgk pun masih gelak!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.