Thursday, 23 October 2014

Jom tonton Ribbit versi bahasa melayu

Best jugak ni cite ni ribbit ni versi Bahasa Melayu di bawah arahan Mamat Khalid..nak2 plk suara ribbit si katak ijau tu alihsuara dari Johan...tupai plk suara Elfira Loy...suara Izzue Islam pun ada jugak tau dia jadi labah2 versi Kelantan lagi...


Mengisahkan seekor katak yang bernama RIBBIT tapi percaya dia bukanlah seekor katak, tetapi seorang putera raja yang disumpah menjadi katak . Ribbit tak sama macam katak2 lain yang suka air. Pengembaraan bersama girlfriendnya si Tupai bermula, apabila Ribbit ingin mencari siapakah dia sebenarnya. Target utama Ribbit nak cari Puteri raja untuk dapatkan ciuman supaya sumpahan berakhir. Dalam pengembaraan untuk mencari puteri raja tulah macam-macam kejadian berlaku. Sehingga akhirnya dapat jumpa & ciuman puteri raja. Dan ahirnya, adakah RIBBIT bertukar menjadi putera raja yang hensem??? Nak tahu..jom layan movie ni kt bawah





5 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

nanti review

Mayang ABDUL RAZAK said...

mesti anak2 suka cerita ni

syiela said...

waa awak cek ketinggalan ketapi...tak sabar nk tengok...download dulu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Fieda..apa kabar?Lamanya kak atie tak singgah kat sini..
Bkn kanak2 jer suka filem rabbit ni....syok citernya tambah2 ada versi melayu nih!

Ku Waawaa said...

salam. saya nak download. camne eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.