Tuesday, 21 October 2014

Lenovo A889 rezeki awal October

 Alhamdulillah rezeki saya di awal October lepas..saya mmg tingin benor nk pakai hp Lenovo ni sbb tgk mmg tgh hot..ramai yg pakai dan saya tgk gmbr hasil dri  hp ni pun ok  cantik je,...selama ni duk pakai Samsung pun ok jugak biasa lah bila dh pakai yg tu tingin yg ni pulak...pompuan kannn...

Terima kasih la kat encik somi sbb wat suprise kasi hp ni...bkn sbb besday or anniversary tp sesaja je..wahhh..syok oo kalau sokmo dpt suprise gni kan...

Harga pun murah je takde la mahal benor..RM400++..





*gambar2 kt atas ni saya guna hp somi Lenovo A880..pasni gmbr seterusnya saya akan mula guna hp Lenovo A889...


10 org bagi komen best..:

nuyui a.k.a miss YUI said...

bestnya kak.. suka3..

Lin Azlina said...

bestnya dpt hp baru.... bilalah ada rezeki nk dapat pakai hp best2

Masya said...

wahhh hp baru sy pun pakai nokia c3 yg cikai tu je tau hahahaha

Fiza Rahman said...

Bestnya dpt HP baru. Ramai jugak pakai lenovo nih.

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

SeputihSalju said...

singgah sini... dah lama tak datang sini... wah bestnya dapat hp baru.. :-)

Mrs Velentine said...

wah bestnya...pink gitu

Aini Yunus said...

waaa..untung ler dapat hadiah..:-)

adianiez AIDA said...

aida masih dgn note2 yg da hilang taring di pasaran tu. selagi boleh guna... guna la kan?
ramai member kat opis pun pakai lenovo :)

Mayang ABDUL RAZAK said...

akak pn tingin nak yg ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.