Wednesday, 4 February 2015

Throwback hari2 terakhir Maira di Pasti Nurul Iman

As salam selamat pagi semua..entry pembuka utk tahun 2015...korang sume masih ingat kat saya tak..huwaaa...sedihnyer kalau korang dah tak ingat...Saya nak tepek gmbr terakhir Maira di Pasti Nurul Iman tahun lepas...syg plk rasanya kalau tak abadikan di blog kesayangan ni..

Maira dapat hadiah utk kategori ujian spelling terbaik..100% markahnya...Alhamdulillah




Ni pula berkumpul dengan kawan2 utk persembahan nasyid..



Nyanyian nasyid dari pelajar 6 tahun..yg kecik coet sebelah Maira tu tetiba terselit..anak cikgu rasanya...


Ni pula beratur utk bersalam dengan cikgu2..


Sebak tgk mereka salam dgn cikgu masa ni...ye la dua tahun di Pasti Nurul Iman mmg seronok..cikgu2 pun baik2 belaka..rsa syg nk tinggalkan,,,


Bergambar bersama pengetua Pasti Nurul Iman Ustazah Noreha..


Maira di usia 6 tahun...


Gambar semasa konvo sayang la tkde sbb msa tu semua Pasti daerah Serdang berkumpul sekaligus dan buat majlis tu kat Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS)..jadi tak dapat nak amik gmbr msa penyampaian sijil tu sbb kawalan begitu ketat smpaikan nk pi ke depan pentas amik gmbar pun x dapat...ye la ibubapa terlalu ramai..kalau sume pi ke depan nk amik gmbar mmg kelam kabut la jawabnya...

3 org bagi komen best..:

Masya said...

terubat rindu baca cerita maira.. thn ni dah darjah 1 kan.. cepat² up story kak .. nak baca.. hihihi.. blog sypunkelaut jgk dah.. baca blog kawan² je lah...

Puan Kutu said...

Comel betul maira..muka saling tak tumpah mama.tahniah dpt spelling terbaik.bijak betul dia!

adianiez AIDA said...

so sweet anak dara maira ni...
moga jadi anak yg solehah kelak ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.